Makeup stuff

18.2.2015

I know, todella omaperäinen otsikko. Teen nyt tämmöisen pikapostauksen siitä, mitä kaikkea mun meikkipussista löytyy. Osa on sanonut, että mun meikkipussi on todella tyhjä verrattuna naisen normaaliin meikkipussiin, mutta en koe tarpeelliseksi pitää pussissa mitään muuta kuin niitä meikkejä, joita käytän päivittäin. Lisää eyelinereitä, (huonoja) ripsivärejä, meikkipaletteja, pinsettejä jne pidän erillisessä purnukassa. Mutta, tässä meikkipussini sisältöä tippaakaan kaunistelematta.











..Ja bloggauksesta tekee haastavaa, jos on tämmösiä reilu kuukauden ikäisiä pikkukaneja pomppimassa vieressä!

Eilen oli myös mun ja Tommin 2. vuosipäivä. Käytiin Chicosissa syömässä, ajelemassa ja alettiin katsomaan The Shield - Lain varjolla -sarjaa DVD:iltä. Kaksi jaksoa vasta katsottu, mutta mielenkiintoiselta vaikuttaa! Ja en voi väittää, etteikö sillä olisi ollut osaa tai arpaa, että Kurt Sutter on ollut mukana tekemässä tota ja suurinosanäyttelijöistä on myös ollut Sonsseissa.. Hehe.

Nyt menen Nummelaan viettämään aikaa vähän pikkuveikan kanssa, ja huomenna se tulee viettämään Helsinki-päivää mun kanssa, joten en postaile ainakaan pariin kolmeen päivään. Pus!

: Nette Van Raven
  1. Moij. Kysymys saattaa kuulostaa hassulta, mut miten laitat meikkivoiteen? :) ja laitatko siihen alle/päälle puuteria tai pohjustusta? Kysyn siksi kun käytän joskus kans tuota dream matte mousea, mut toi ei joko vaan sovi mulle tai en osaa käyttäytyä tuon kans kun kasvoilla se näyttää jotenki epätasaiselta ja muutenki oudolta! o__o

    Osaat meikata niin hyvin ja ihailenkin suuresti sun meikkitaitoja (osais vaa itsekkin) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos ihanasta kommentista! <3 Itseasiassa oon tosi outo siinä, etten käytä siveltimiä tai sieniä. :D Aikoinaan käytin ja koulutöissä pakkokin, mutta omaan meikkiin en käytä lähes ikinä. Levitän sormella ton moussenkin ja sitten pieni kerros puuteria puuterivipalla töpötellen. Mulla jää mousse epätasaiseksi, jos en rasvaa vähintään edellisenä iltana, koska ainakin talvella oma iho on niin kuiva ja omituinen. En tiedä, oliko tästä nyt hirveästi apua, mutta kumminkin. :D

      Poista

Vain asialliset kommentit julkaistaan! Kiitos. ♥